Vragen

Alle veelgestelde vragen

Wat is Vers & Handig?

Vers & Handig is dé bezorgservice in Zeeland en Goeree-Overflakkee van al uw versproducten en nog veel meer! De leveranciers zijn gerenommeerde locale bedrijven met jarenlange ervaring die staan voor kwaliteit en service tegen een goede prijs.

Waar bezorgt Vers & Handig?

Vers & Handig bezorgt in heel Zeeland en Goeree-Overflakkee. U kunt uw boodschappen op één vast adres laten bezorgen. Gratis afhalen bij het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 te Goes is ook mogelijk. Afhalen bij ​de leveranciers op de markt of in de winkel is niet mogelijk.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Het minimale bezorgbedrag bedraagt € 15,00 exclusief bezorgkosten.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor levering op één adres bedragen € 3,95. Afhalen kan gratis bij het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 te Goes op vrijdag tussen 8u en 18.00u en zaterdag tussen 8.30u en 12.00u.

Wanneer bezorgt Vers & Handig?

Vers & Handig bezorgt:

Vrijdagmorgen en - middag en zaterdagmorgen tussen 9.00 en 12.00u.

Afhalen kan gratis bij het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 te Goes op vrijdag tussen 8u en 18.00u en zaterdag tussen 8.30u en 12.00u.

Hoe worden de producten verpakt en vervoerd?

Alle producten worden in milieuvriendelijke boxen bezorgd. Om de kwaliteit van uw boodschappen te garanderen, vervoeren wij de versproducten zoals vlees en taart met koelelementen. Voor de verpakking incl. gelpacks betaalt u € 2,50 statiegeld, ongeacht het aantal dozen of gelpacks. De box kunt u bij een volgende bestelling weer inleveren bij de bezorger. U krijgt het geld dat u eerder betaade voor de verpakking terug bij inlevering. De boodschappen worden geleverd incl. plastic tasjes à € 0,10 van de individuele leveranciers, deze kosten zijn inbegrepen in de prijs.

Waar kan ik de box inleveren als ik geen bestelling meer wil plaatsen?

Vers & Handig levert de producten in milieuvriendelijke boxen, waarvoor u € 2,50 statiegeld betaalt. De geleverde box kan bij een volgende bestelling weer retour worden gegeven. Indien u geen bestelling meer wilt plaatsen, kunt u nog één laatste bestelling te plaatsen en de box direct inleveren. Als u hiervoor kiest, verzoeken wij u vriendelijk dit vooraf aan onze klantenservice te melden, zodat wij de bezorger hierover kunnen informeren. U kunt de box ook afleveren bij het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 in Goes. Afleveren op de markt of in de winkel is niet mogelijk. 

Hoe wordt statiegeld verrekend?

De kosten voor de verpakking bedragen € 2,50 voor de doos inclusief de gelpacks, dit is statiegeld. U ontvangt dit bedrag retour (korting op een nieuwe bestelling) zodra de doos en de gelpacks onbeschadigd bij ons zijn geretourneerd. De verpakking kan worden meegegeven met de transporteur. Mocht u wensen niet meer te bestellen, maar nog een verpakking in uw bezit hebben, neemt u dan contact op met onze helpdesk, wij zullen dan het statiegeld terugstorten zodra de verpakking in ons bezit is.

Kan ik me inschrijven als zakelijke klant? 

U kunt zich als zakelijke klant inschrijven, u kunt dit tijdens het inschrijven aangeven. Een zakelijke inschrijving heeft als voordeel dat u dan ook op rekening kunt kopen. Wel vragen we u dan om een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel. Speciaal voor zakelijke klanten hebben wij een Vers & Handig plan met alle mogelijkheden die wij bieden, onze klantenservice kan u hier meer over vertellen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen? 

U kunt uw bestelling aanpassen door een mail te sturen naar info@versenhandig.nl met vermelding van uw bestelnummer. Het aanpassen van uw bestelling is mogelijk tot donderdag 10.00 uur. Uw bestelling online annuleren is niet mogelijk. 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om een bestelling online te annuleren. Mocht u een bestelling willen annuleren, neemt u dan contact op met de klantenservice van Vers & Handig via 0113-219261. 

Wat moet ik doen als een bestelling niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neem dan contact op met onze klantenservice (tel. 0113-219261). Zij helpen u verder. U kunt ook een mail sturen naar klantenservice@versenhandig.nl. 

Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief BTW? 

De prijzen en diensten (bezorgkosten) zoals in de webwinkel worden aangeboden zijn inclusief BTW. 

Hoe kan ik betalen? 

U kunt betalen via Ideal of vooraf op rekening. 

Hoe lang van te voren moet ik bestellen? 

Het bestellen kan 24/7, maar in verband met de tijd die nodig is om de bestellingen klaar te maken zijn de besteltijden als volgt:

Donderdag tot 12.00u = levering op vrijdagmorgen of -middag of zaterdag tussen 9.00u en 12.00u.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Het minimale bestelbedrag is € 15,00.

Kan ik producten ruilen of terugbrengen naar de winkel of op de markt? 

Nee, het is niet mogelijk om producten te ruilen of terug te brengen naar de winkel of op de markt. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat volgens u niet voldoet aan de door u verwachte kwaliteitseisen, vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice 0113-219261. 

Wat gebeurt er als de bezorger te laat komt? 

Indien de bezorger voorziet dat hij te laat gaat komen zal hij altijd de klantenservice vragen om contact met u op te nemen. Zij zullen u normaal gesproken vooraf van een eventuele vertraging op de hoogte stellen, zodat u hier zo goed mogelijk rekening mee kunt houden. 

Wat gebeurt er als de bezorger vroeger is? 

Het kan voorkomen dat de bezorger voor ligt op zijn schema en al eerder dan het afgesproken bezorgmoment bij u kan bezorgen. In dat geval zal de bezorger altijd de klantenservice vragen om contact met u op te nemen en met u te overleggen of eerder afleveren mogelijk is. Indien het u niet uitkomt dat de bezorger eerder langs komt, zal de bezorger hier uiteraard rekening mee houden en gewoon op het afgesproken moment langskomen.

Wat gebeurt er als ik onverwachts niet thuis ben wanneer de boodschappen worden bezorgd? 

Indien u dit van tevoren weet, vragen wij u de klantenservice te bellen (tel. 0113-219261). Indien de bestelling niet kan worden bezorgd, zal de chauffeur proberen om uw boodschappen bij buren af te leveren of op een plek neerzetten die hem geschikt lijkt (op uw risico, maar in de praktijk zal dit geen probleem zijn, aangezien de producten gekoeld worden geleverd). U zult hiervan op de hoogte worden gesteld. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan neemt de chauffeur uw bestelling mee terug naar het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 te Goes, waar u de boodschappen evt. zelf kunt ophalen na contact met onze klantenservice. 

Wat gebeurt er als er geen mogelijkheid tot afleveren is?

De chauffeur neemt uw bestelling mee terug naar het distributiecentrum aan de Columbusweg 5 te Goes, waar u de boodschappen evt. zelf kunt ophalen. De boodschappen worden hier 24 uur gekoeld bewaard. Onze klantenservice zal proberen in contact met u te komen om een passende oplossing te vinden.

Wanneer is de klantenservice van Vers & Handig bereikbaar?

Op werkdagen en zaterdagmorgen tussen 9.00u en 12.00u. Per mail info@versenhandig.nl kunt u ons ook bereiken, wij zullen uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

Kan ik een suggestie doen om een artikel op te nemen in het assortiment? 

Mist u een artikel in ons assortiment, dat u wel graag zou willen bestellen? Laat het ons dan weten via klantenservice@versenhandig.nl. Alle suggesties zullen worden bekeken en indien mogelijk opgenomen worden in het assortiment. Wij zullen u hiervan op de hoogte stellen. 

Hebben de verse producten dezelfde kwaliteit als in de winkels of op de markt? 

Ja, Vers & Handig biedt dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkel of op de markt. Wanneer u producten ontvangt die volgens u niet aan bovenstaande garantie voldoen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit aan onze klantenservice kenbaar te maken (binnen 12 uur na ontvangst) via klantenservice@versenhandig.nl of doo te bellen naar 0113-219261. Vermeld in uw bericht voor een spoedige afhandeling bij voorkeur uw naam, besteldatum en een omschrijving van uw klacht over het artikel. De betreffende producten zullen worden verrekend. Ook zal een melding worden gemaakt naar de verantwoordelijke leverancier. 

Wat moet ik doen als ik toch niet tevreden ben over de kwaliteit van de producten die ik heb ontvangen? 

Bent u niet tevreden over de kwaliteit van een product, dan verzoeken wij u vriendelijk dit aan onze klantenservice kenbaar te maken (binnen 12 uur na ontvangst) via klantenservice@versenhandig.nl of door te bellen naar 0113-219261. Vermeld in uw bericht voor een spoedige afhandeling bij voorkeur uw naam en de besteldatum van het betreffende artikel. De betreffende producten zullen worden verrekend. Ook zal een melding worden gemaakt naar de verantwoordelijke leverancier.